۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۴۶

تکواندو بین المللی آلمان؛

چهار تکواندو ایران به میدان می روند/ رقابت سه روزه 865 تکواندوکار

چهار تکواندو ایران به میدان می روند/ رقابت سه روزه 865 تکواندوکار

رقابتهای تکواندو بین المللی آلمان از امروز با حضور تکواندوکارانی از 62 کشور جهان در هامبورگ آغاز می شود که چهار تکواندوکار ایرانی به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 865 تکواندوکار 62 از امروز جمعه آغاز می شود و سه روز به طول خواهد انجامید. در اولین روز این مسابقات چهار تکواندوکار از کشورمان در دو وزن 58- کیلوگرم و 80- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند.

در وزن 58- کیلوگرم که 34 تکواندوکار حضور دارند هادی مستعان دور نخست استراحت دارد و سپس با "میلوس گلادوویچ" از صربستان پیکار می کند. وی در صورت پیروزی باید با یکی از تکواندوکاران مصر ، بلژیک یا آمریکا پیکار کند. ابوالفضل یعقوبی دومین نماینده کشورمان در این وزن دور نخست استراحت دارد و دور دوم با "چریاس کوکیتاس" از قبرس پیکار می کند. وی دور سوم برنده قزاقستان و روسیه را پیش رو خواهد داشت.

فرزاد عبداللهی و مهدی خدابخش هم دو نماینده ایران در وزن 80- کیلوگرم خواهد بود. عبداللهی در اولین دیدار "مصطفی طالب" از مصر را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با "ژاکوپ اسکوبار" از جمهوری چک مبارزه کند. همچنین مهدی خدابخش دور نخست با " میلوس کلوباوویچ" از صربستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی دور دوم با "سعید محمد" از مصر مبارزه می کند.


این دوره از مسابقات در سه رده سنی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که تیم ایران فقط در بخش مردان به دیدار رقبای خود در این تورنمنت می رود. شش تکواندوکار دیگر کشورمان هم طی دو روز آینده به دیدار رقبای خود می روند.

 

کد خبر 2268319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha